Framsida
e-post
amundfurdal@gmail.com
Linkar

Fire kampar på volleyball laget i helga!

Klikk på bilete for full storleik

Matre sitt herrelag har spela fire volleyballkampar i helga.

Foto:Lars Erling

Første kamp var på heimebane i Uskedal.Her spela Matre mot Rossvoll.Rossvoll har eit ungt lag ,som til tider viste at dei allerede er eit godt samspelt lag,som slår godt i frå seg.Og i første settet kom ikkje Matre igang før settet var over.Deretter vart det ein gjevn og spennande kamp,som Matre til slutt vant 3-2.Seinare på dagen var det lokal oppgjer mellom Matre og Trio i Husneshallen.Denne kampen hadde Matre stort sett kontroll på bortsett frå eit sett der det glapp.Kampen enda til slutt 3-1 til Matre.

Søndag var det Bergen og Sotra som stod for tur. Første kampen var mot NHHI.Dette var ein kamp som Matre styrte frå start til slutt. Laget viste seg frå si beste side,og storspelte i lange perioder.Dei vant fullt fortjent 3-0.

I siste kamp mot Sotra vart det tap,men dette var og ein gjevn kamp og Matre var fornøyd med spelet trass tapet.Sotra fekk virkeleg bryna seg mot Matre og med litt meir trening er dette eit lag som Matre apsolutt kan slå.

Dei som var i aksjon for Matre i helga var: Bjørn Kristian,Amund,Ronny,Stian,Lars Erling,Ørjan,Øystein,Sindre,Sjurd og Lars Eirik Myklatun.

Sjå her.

Foto:Lars Erling

Siste nyhende
28.04.2015
Pinsehelga 2015
Program for pinsehelga 2015
08.06.2014
Sandvolleyballcup.

Resultat frå sandvolleyballcupen.
Fleire bilder er lagt ut.
08.06.2014
Åkraløpet-2014
Resultat frå Åkraløpet. Fleire bilder er lagt ut.
25.05.2014
Ørjan tok 4.plass!
Ørjan Vika tok 4.plass i Skjærgårdsrittet!
25.05.2014
Åkraløp og sandvolleyballcup!
7. Juni vert det Åkraløp og sandvolleyballcup.
13.04.2014
Revy!
Matre IL arrangerte revy i Åkra!
Samarbeidspartnarar
Dynamiske websider utvikla av iDrift AS